Last Week of Apples

 Happy Birthday!

We LOVE you!!! 

¡Feliz cumpleaños!

¡¡¡Te amamos!!!


Student of the Week

Alumna de la semana

Counting Apples 

Students were to pick a number card and then put that on the dog's head. 

Contando manzanas

Los estudiantes debían elegir una tarjeta numérica y luego ponerla en la cabeza del perro.





Sorting Apples 

AM students were to sort apples by size. 

PM students were to sort apples by size, shape, and color. 

Clasificación de manzanas

Los estudiantes de la mañana debían clasificar las manzanas por tamaño.

Los estudiantes de PM debían clasificar las manzanas por tamaño, forma y color.





Pumpkins 

AM students cut shapes out for their pumpkins face. 

PM students were to cut their pumpkin out with their name on it and then put it back together. 

At free choice time, students made their very own pumpkin to hang on the wall. 

Calabazas

Los estudiantes de la mañana recortan formas para su cara de calabaza.

Los estudiantes de PM debían cortar su calabaza con su nombre y luego volver a armarla.

En el tiempo de libre elección, los estudiantes hicieron su propia calabaza para colgar en la pared.







Letter Ii  

 4 year old students are recognizing, saying the sound, and writing the letter Tt. 

Home Activity: Work on saying the letters and sounds of your child's name. 

Letra Tt

Los estudiantes de 4 años están reconociendo, diciendo el sonido y escribiendo la letra Tt.

Actividad en casa: Trabaje en decir las letras y los sonidos del nombre de su hijo.




Roll the Ball to your partner 

Students worked on their listening skills and partner skills by rolling the ball to their partner


Comments

Popular posts from this blog

Building Project- Week 1

Gingerbread Man

Plant Unit- Week 1 (Plant Expert)