Tucker Turtle

 Tucker Turtle 

Students learned about Tucker Turtle and how to Stop, Take 3 Deep Breaths, and Think of a Solution. Sometimes we are upset by something and this method helps us to calm down and think about a way to solve what is bothering us. 

Tortuga Tucker

Los estudiantes aprendieron sobre la tortuga Tucker y cómo detenerse, tomar 3 respiraciones profundas y pensar en una solución. A veces nos molesta algo y este método nos ayuda a calmarnos y pensar en una forma de solucionar lo que nos molesta.




Social Bugs- Share 

Students are working on sharing. This is a hard life skill that they will be practicing all year long. 

Errores sociales: compartir

Los estudiantes están trabajando para compartir. Esta es una habilidad de vida difícil que practicarán durante todo el año.

Center Time 

Hora del centro

Names 

Students were to write their name for the month of September. Students are working on how to hold their pencil and how to form the letters in their name. 

Nombres

Los estudiantes debían escribir su nombre para el mes de septiembre. Los estudiantes están trabajando en cómo sostener su lápiz y cómo formar las letras de su nombre.


Be a Rainbow Fish sharer 

I read the book Rainbow Fish before students went to this center. Students were to tell me something that they would share. 

Sea un partícipe de Rainbow Fish

Leí el libro Rainbow Fish antes de que los estudiantes fueran a este centro. Los estudiantes debían decirme algo que compartirían.


Paint your family 

Students were to paint their family- after painting their family, their picture was set aside to dry, and then hung up on the wall. 

Pinta tu familia

Los estudiantes debían pintar a su familia; después de pintar a su familia, su cuadro se dejaba secar y luego se colgaba en la pared.




Handwriting Time 

Students worked hard in their workbooks. They were to follow the different lines and curves. 


This week, students were assessed on Language and Cognitive Development. 

Tiempo de escritura a mano


Los estudiantes trabajaron duro en sus libros de trabajo. Debían seguir las diferentes líneas y curvas.


Esta semana, los estudiantes fueron evaluados en Lenguaje y Desarrollo Cognitivo.

























Comments

Popular posts from this blog

Gingerbread Man

Happy Halloween!!!

Sign Project Week 2