Ball Project and Making Gifts



 Letter Jj and Number 3 

Students wrote and learned the letter Jj sound. Try to find the letter Jj and number 3 around your house. Try to find 3 objects. 

Teaching Strategies Gold 

16. Demonstrates knowledge of the alphabet 

a. Identifies and names letters b. Uses letter–sound knowledge

20. Uses number concepts and operations

Letra Jj y Número 3

Los estudiantes escribieron y aprendieron el sonido de la letra Jj. Trate de encontrar la letra Jj y el número 3 en su casa. Intenta encontrar 3 objetos.

Estrategias de enseñanza Gold

16. Demuestra conocimiento del alfabeto.

a. Identifica y nombra letras b. Utiliza el conocimiento de las letras y los sonidos

20. Utiliza conceptos y operaciones numéricas





Making Gifts 

Students are working hard on making gifts for their parents. Students are trying to keep your gift a secret and can not wait for you to see them. 

Teaching Strategies Gold 

11. Demonstrates positive approaches to learning

Hacer regalos

Los estudiantes están trabajando duro para hacer regalos a sus padres. Los estudiantes están tratando de mantener su regalo en secreto y no pueden esperar a que los vea.

Estrategias de enseñanza Gold

11. Demuestra enfoques positivos para el aprendizaje.






Decorate the Bag 

Students wrote their name and decorated their parent's Christmas Bag for Christmas- I can not wait for you to see what they made you! 

Decora la bolsa

Los estudiantes escribieron su nombre y decoraron la bolsa de Navidad de sus padres para Navidad. ¡No puedo esperar a que veas lo que te hicieron!



What is missing? 

Students played a game of memory- 4 items were hidden under the towel- students had to remember what was under the cloth. 

Teaching Strategies Gold 

12. Remembers and connects experiences a. Recognizes and recalls


¿Lo que falta?

Los estudiantes jugaron un juego de memoria - 4 elementos estaban escondidos debajo de la toalla - los estudiantes tenían que recordar qué había debajo de la tela.

Estrategias de enseñanza Gold

12. Recuerda y conecta experiencias a. Reconoce y recuerda



Cutting 

Students were to cut out a circle or lines- We are working on their small motor skills- practice cutting at home :) 

Corte

Los estudiantes debían cortar un círculo o líneas. Estamos trabajando en sus habilidades motoras pequeñas. Practiquen el corte en casa :)




Ball Pattern 

Students were to make a ball pattern with do-a-dots. 

Teaching Strategies Gold 

23. Demonstrates knowledge of patterns

Patrón de bola

Los estudiantes debían hacer un patrón de bolas con puntos.

Estrategias de enseñanza Gold

23. Demuestra conocimiento de patrones






Check out this article about Picky Eaters :) 

https://www.nbcnews.com/better/health/what-makes-kids-picky-eaters-what-helps-them-get-over-ncna846386 


Echa un vistazo a este artículo sobre Picky Eaters :)

https://www.nbcnews.com/better/health/what-makes-kids-picky-eaters-what-helps-them-get-over-ncna846386

Comments

Popular posts from this blog

Gingerbread Man

Happy Halloween!!!

Sign Project Week 2