Building Week 3

                                                                Happy Birthday!

         We are so excited that this friend is 5! We have been counting down the                                                            days :)

¡Feliz cumpleaños!

          ¡Estamos muy emocionados de que este amigo tenga 5 años! Hemos estado contando los días. 





Letter Vv and Number 11 

Students are working on recognizing, writing and saying the letter of Vv. Try to write and find this letter around your house. Students are also recognizing the number 11.   

Letra Vv y Número 11

Los estudiantes están trabajando en reconocer, escribir y decir la letra de Vv. Trate de escribir y encontrar esta carta en su casa. Los estudiantes también están reconociendo el número 11.

                                                                                                                         

What do we wear?

PM students learned what to wear when it is very cold outside. PM students colored and put winter clothes on their person. 

¿Qué nos ponemos?

Los estudiantes de PM aprendieron qué ponerse cuando hace mucho frío afuera. Los estudiantes de la tarde se colorearon y se pusieron ropa de invierno.


Measure Objects 

Students were to measure items at their time/ around the room using cubes and links. Then students were to count and tell the teacher how many cubes/links they used. 

Teaching Strategies Gold 

22. Compares and measures

20. Uses number concepts and operations a. Counts b. Quantifies c. Connects numerals with their quantities

Medir objetos

Los estudiantes debían medir elementos en su tiempo / alrededor de la habitación usando cubos y enlaces. Luego, los estudiantes debían contar y decirle al maestro cuántos cubos / enlaces usaron.

Estrategias de enseñanza Gold

22. Compara y mide

20. Usa conceptos y operaciones numéricas a. Cuenta b. Cuantifica c. Conecta números con sus cantidades











Build a House 
Students were to be contractors and build their dream house out of graham crackers, candies, and icing.
Teaching Strategies Gold 
12. Remembers and connects experiences
14. Uses symbols and images to represent something not present

Construir una casa
Los estudiantes debían ser contratistas y construir la casa de sus sueños con galletas Graham, dulces y glaseado.
Estrategias de enseñanza Gold
12. Recuerda y conecta experiencias
14. Utiliza símbolos e imágenes para representar algo que no está presente.






























 TOOLS 
Students learned that construction workers use different tools when building a house. Check out some of those tools in the classroom. Students also learned that there are different works working on the building at one time. There are plumbers, electrician, and more
Teaching Strategies GOLD 
11. Demonstrates positive approaches to learning

INSTRUMENTOS
Los estudiantes aprendieron que los trabajadores de la construcción usan diferentes herramientas cuando construyen una casa. Vea algunas de esas herramientas en el aula. Los estudiantes también aprendieron que hay diferentes trabajos trabajando en el edificio al mismo tiempo. Hay fontaneros, electricistas y más.
Estrategias de enseñanza ORO
11. Demuestra enfoques positivos para el aprendizaje. 

















Comments

Popular posts from this blog

Building Project- Week 1

Gingerbread Man

Plant Unit- Week 1 (Plant Expert)