Happy Birthday! ¡Feliz cumpleaños! Number 7 and 8 4 year olds wrote the number 7 and 8 in their handwriting books. número 7 y 8 Los niños de 4 años escribieron el número 7 y 8 en sus libros de escritura a mano. Parts of a Plant Students learned the parts of the plant and why it is important. AM students colored their flower and PM students wrote the parts of the plant on their paper. partes de una planta Los estudiantes aprendieron las partes de la planta y por qué es importante. Los estudiantes de la mañana colorearon su flor y los estudiantes de la tarde escribieron las partes de la planta en su papel. What do plants need to live? Students journaled what plants need to live and their green bean seeds that are growing. ¿Qué necesitan las plantas para vivir? Los estudiantes escribieron en un diario lo que las plantas necesitan para vivir. Virtual Field Trip to a flower shop Students watched a field trip of a preschool class going to a flow...
Student of the Week Alumno de la semana Number 6 Número 6 Plant Expert Mrs. Brenda (Mrs. Jarecki's Mom) came to school to teach students about plants. They planted green bean seeds, sunflowers, and a bulb. Students learned that there are many different kinds of seeds. Seeds needs dirt, water, and sun to grow. Experto en plantas La Sra. Brenda (la mamá de la Sra. Jarecki) vino a la escuela para enseñar a los estudiantes acerca de las plantas. Plantaron semillas de judías verdes, girasoles y un bulbo. Los estudiantes aprendieron que hay muchos tipos diferentes de semillas. Las semillas necesitan tierra, agua y sol para crecer. AM- Viking Voices The AM students listened to the Viking Voices on Wednesday morning. AM- Voces Vikingas Los estudiantes de AM escucharon Viking Voices el miércoles por la mañana. PM- Journal Students were to draw that they reminder when Mrs. B was here yesterday. PM-Diario Los estudiantes debían dibujar un recordator...
Happy Birthday! We LOVE you!!! ¡Feliz cumpleaños! ¡¡¡Te amamos!!! Student of the Week Alumna de la semana Counting Apples Students were to pick a number card and then put that on the dog's head. Contando manzanas Los estudiantes debían elegir una tarjeta numérica y luego ponerla en la cabeza del perro. Sorting Apples AM students were to sort apples by size. PM students were to sort apples by size, shape, and color. Clasificación de manzanas Los estudiantes de la mañana debían clasificar las manzanas por tamaño. Los estudiantes de PM debían clasificar las manzanas por tamaño, forma y color. Pumpkins AM students cut shapes out for their pumpkins face. PM students were to cut their pumpkin out with their name on it and then put it back together. At free choice time, students made their very own pumpkin to hang on the wall. Calabazas Los estudiantes de la mañana recortan formas para su cara de calabaza. Los estudiantes de P...
Comments
Post a Comment