Happy Birthday! We LOVE you!!! ¡Feliz cumpleaños! ¡¡¡Te amamos!!! Student of the Week Alumna de la semana Counting Apples Students were to pick a number card and then put that on the dog's head. Contando manzanas Los estudiantes debían elegir una tarjeta numérica y luego ponerla en la cabeza del perro. Sorting Apples AM students were to sort apples by size. PM students were to sort apples by size, shape, and color. Clasificación de manzanas Los estudiantes de la mañana debían clasificar las manzanas por tamaño. Los estudiantes de PM debían clasificar las manzanas por tamaño, forma y color. Pumpkins AM students cut shapes out for their pumpkins face. PM students were to cut their pumpkin out with their name on it and then put it back together. At free choice time, students made their very own pumpkin to hang on the wall. Calabazas Los estudiantes de la mañana recortan formas para su cara de calabaza. Los estudiantes de P...
Happy Birthday! ¡Feliz cumpleaños! Number 7 and 8 4 year olds wrote the number 7 and 8 in their handwriting books. número 7 y 8 Los niños de 4 años escribieron el número 7 y 8 en sus libros de escritura a mano. Parts of a Plant Students learned the parts of the plant and why it is important. AM students colored their flower and PM students wrote the parts of the plant on their paper. partes de una planta Los estudiantes aprendieron las partes de la planta y por qué es importante. Los estudiantes de la mañana colorearon su flor y los estudiantes de la tarde escribieron las partes de la planta en su papel. What do plants need to live? Students journaled what plants need to live and their green bean seeds that are growing. ¿Qué necesitan las plantas para vivir? Los estudiantes escribieron en un diario lo que las plantas necesitan para vivir. Virtual Field Trip to a flower shop Students watched a field trip of a preschool class going to a flow...
What will happen to the celery? Students came up with a hypothesis on what would happen to the celery if we put it in blue water. Ask your child what happened. ¿Qué pasará con el apio? Los estudiantes propusieron una hipótesis sobre lo que sucedería con el apio si lo ponemos en agua azul. Pregúntele a su hijo qué pasó. Roll the dice! Students were to roll the dice and get me that many seeds. After 2 minutes, students counted how many beans they had and determined who had the most. ¡Tirar los dados! Los estudiantes debían tirar los dados y conseguirme esa cantidad de semillas. Después de 2 minutos, los estudiantes contaron cuántos frijoles tenían y determinaron quién tenía más. Spring Pattern Students had to cut and then finish the pattern. patrón de primavera Los estudiantes tenían que cortar y luego terminar el patrón. What will baby be? Students wrote a page in Baby Jarecki's baby book. They were to circle the gender they thought baby would ...
Comments
Post a Comment