What will happen to the celery? Students came up with a hypothesis on what would happen to the celery if we put it in blue water. Ask your child what happened. ¿Qué pasará con el apio? Los estudiantes propusieron una hipótesis sobre lo que sucedería con el apio si lo ponemos en agua azul. Pregúntele a su hijo qué pasó. Roll the dice! Students were to roll the dice and get me that many seeds. After 2 minutes, students counted how many beans they had and determined who had the most. ¡Tirar los dados! Los estudiantes debían tirar los dados y conseguirme esa cantidad de semillas. Después de 2 minutos, los estudiantes contaron cuántos frijoles tenían y determinaron quién tenía más. Spring Pattern Students had to cut and then finish the pattern. patrón de primavera Los estudiantes tenían que cortar y luego terminar el patrón. What will baby be? Students wrote a page in Baby Jarecki's baby book. They were to circle the gender they thought baby would ...
Happy Birthday!!!! This friend in the AM class turned 4 years old! YAY! Social Skills Students learned that they can self talk to remind them to do an activity. So when it is time to clean up- instead of going back to playing, students can say, "It's time to clean up, it's time to clean up, it's time to clean up." Students also learned another social skill and that is to give a play idea to a friend when they are playing together. So instead of just playing in the block area apart they can come together and make a plan on what to build. That is how we are super friends! Habilidades sociales Los estudiantes aprendieron que pueden hablar por sí mismos para recordarles que deben realizar una actividad. Entonces, cuando llega el momento de limpiar, en lugar de volver a limpiar, los estudiantes pueden decir: "Es hora de limpiar, es hora de limpiar, es hora de limpiar". Los estudiantes también aprendieron otra habilidad social y es darle una idea de juego ...
Happy Birthday! ¡Feliz cumpleaños! Number 7 and 8 4 year olds wrote the number 7 and 8 in their handwriting books. número 7 y 8 Los niños de 4 años escribieron el número 7 y 8 en sus libros de escritura a mano. Parts of a Plant Students learned the parts of the plant and why it is important. AM students colored their flower and PM students wrote the parts of the plant on their paper. partes de una planta Los estudiantes aprendieron las partes de la planta y por qué es importante. Los estudiantes de la mañana colorearon su flor y los estudiantes de la tarde escribieron las partes de la planta en su papel. What do plants need to live? Students journaled what plants need to live and their green bean seeds that are growing. ¿Qué necesitan las plantas para vivir? Los estudiantes escribieron en un diario lo que las plantas necesitan para vivir. Virtual Field Trip to a flower shop Students watched a field trip of a preschool class going to a flow...
Comments
Post a Comment