Plant Project- Week 2
Plant a Bean
Students were to plant a bean in a bag with a wet paper towel. Then students taped their bean to the window.
Students also watched a bean time lapse to see what will happen to their bean.
Plantar un frijol
Los estudiantes debían plantar un frijol en una bolsa con una toalla de papel. Luego, los estudiantes pegaron su frijol a la ventana.
Los estudiantes también vieron un lapso de tiempo de frijoles para ver qué pasaría con ellos.
Parts of a Plant
Students learned the parts of a plant. Students were to label and color the plant.
Partes de una planta
Los estudiantes aprendieron las partes de una planta. Los estudiantes debían etiquetar y colorear la planta.
How many Seeds in the Jar
Students had to come up with an estimation on how many beans were in the jar- Whoever was closer got a sucker :)
Cuantas semillas en el tarro
Los estudiantes tenían que hacer una estimación de cuántos frijoles había en el frasco: el que estaba más cerca tenía una ventosa :)
Celery and Food Coloring
Students journaled what happened to the celery when it was put in blue and red food coloring.
pio y colorante alimentario
Los estudiantes anotaron en un diario lo que sucedió con el apio cuando se le puso colorante azul y rojo.
Viking Voices
AM students listened and watched the Viking Voices
Los estudiantes de la mañana escucharon y vieron las voces vikingas
Interviews
Students are working on Mother's Day and Father's Day gifts. The presents will be in your child's backpack.
Entrevistas
Los estudiantes están trabajando en los regalos del Día de la Madre y el Día del Padre. Los regalos estarán en la mochila de su hijo.
Comments
Post a Comment